Posted in Ciało

Po co się ruszać

Po co się ruszać Posted on 19 października 2017
Bloger, coach, IT manager. Żyję, piszę, pracuję - w tej kolejności. Uczę ludzi jak poznać i zrozumieć siebie i jak dzięki temu mieć lepsze życie.

Zanim przejdziesz do wytłumaczenia dlaczego warto, przeczytaj najpierw artykuł na Psychologii Wyglądu na temat emocji zawieszonych w ciele.

Nie chodzi mi o to, żebyś się teraz nagle sam diagnozował, następnie walił głową w mur jak wiele jest z Tobą nie tak, jak powinno. Jeśli tak myślisz, to spójrz na artykuł jeszcze raz. W każdym przypadku, masz opisane konkretne ćwiczenia, jakie pomagają rozładować kumulowane z emocji napięcie. I o to właśnie chodzi w ruchu! Nieważne, czy coś zapamiętale uprawiasz, ćwiczysz w domu do telewizora, tańczysz, czy wykonujesz jeszcze inny nie znany mi rodzaj ruchu – ważne, żebyś kontynuował. Jeśli tego nie robisz – zacznij. Bo to nie tylko endorfiny, nie tylko “wyżycie się”, ale też rozładowanie kumulujących się w nas problemów. Im więcej w sobie zbierasz, tym gorzej się robi i tym będzie Ci potem trudniej się tych zastojów pozbyć. Tym też silniej reagujesz na kolejne emocje tego samego typu. Więc rusz się z kanapy. Póki jeszcze możesz.